მსოფლიო გემთმშენებლობის შეკვეთების 65 % – ჩინეთს ეკუთვნის

ბოლო ათწლეულში ჩინეთმა მსოფლიო გემთმშენებლობაში მნიშვნელოვნად გაიმყარა პოზიციები. ჩინეთის გემთმშენებელ კომპანიების წინასწარი შეკვთების პორტფელი ერთ წელიწადში – 170 % ით გაიზარდა.

სადღეისოდ გემთშენებლობის მსოფლიოს გლობალურ შეკვეთებში ჩინეთის წილი 65% ს შეადგენს, რაც პირველ რიგში, შესაძლებელი გახდა – ნაციონალურ გემთმშენებელ ინდუსტრიაში, სახელმწიფოს მხარდაჭერის და მასშტაბური ინვესტიციებით.  

2024 წლის ბოლოსათვის ჩინეთის საერთო შეკვეთების პორტფელი შეადგენდა 224 მლნ ტონა საერთო ტვირთამწეობის – 3256 გემს. რაც 37% აღემატება 2023 წლის შეკვეთებს და 72% ით 2022 წლის შეკვეთებს.

ჩინეთის გემთშებლობის ზრდის ტემპი თვალშისაცემი გახდა მას შემდეგ, რაც კონკურენციის შედეგად, იაპონიამ და სამხრეთ კორეამ დათმეს  გემთმშენებლობის პოზიციები.

თუ 2000 წლისთვის, გემთშენელობის შეკვეთების მხოლოდ 10 % მოდიოდა ჩინეთზე, სადღეისოდ მათ ჩამოიტოვეს კონკურეტები და პრაქტიკულად გემთშენებლობის ბაზრის მნიშვნელოვან სეგმენტს აკონტროლებენ.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

უკრაინის ნავსადგურებმა საომარი მოქმედების  პირობებში ტვირთბრუნვის სარეკორდო მაჩვენებელს მიაღწიეს

Next Post

ბათუმის ნავსადგური სანახევროდაა დატვირთული –  ნავთობის ნავმისადგომები – 12 % ით,   საბორნე კომპლექსი – 28 % ით, საკონტეინერო ტერმინალი – 45 % ით, მშრალი ტვირთების ნავმისადგომები – 70 % ით

Related Posts

კურიკის ნავსადგურში რეკორდულად მოკლე ვადაში  ფსკერდაღრმავებითი სამუშაოები განხორციელდა

შუა დერეფნის კონკურენტუნარიანობა მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული ტვირთწარმომქმნელ ქვეყნებში ლოგისტიკური ინფრასტრუქტურის განვითარებაზე. ლოგისტიკური ინფრასტრუქტურის გარდა დერეფნის ერთ – ერთ  „ვიწრო…
მეტის ნახვა

კონსტანცა ევროპულ სივრცეში ტვირთნაკადების შემკრებ – გამანაწილებელ   ძირითად ნავსადგურად ყალიბდება  

რუსეთ – უკრაინის დაპირისპირებამ, საქართველოდან უკრაინის გავლით, ევროპის აღმოსავლეთ და ცენტრალურ ნაწილში წლობით აპრობირებული ტვირთნაკადების გავრცელების ღერძის,   კონსტანცის…
მეტის ნახვა

სომხეთის ინიციატივა „მშვიდობის გზაჯვარედინი“  სატრანსპორტო კვანძის გახსნას ელოდება    

2020 წლის ნოემბერში აზერბაიჯანს, სომხეთსა და რუსეთს შორის მიღწეულმა შეთანხმებამ, რეგიონში წინა პლანზე  სატრანსპორტო არტერიების განბლოკვის შესაძლებლობა დააყენა.…
მეტის ნახვა