„შუა დერეფნის“ განვითარებისთვის თურქეთის ტერიტორიაზე დაიხარჯება 1.345 მილიარდი დოლარი

დ. გოჩავა – ექსპერტის მოსაზრება

“აღმოსავლეთ თურქეთში შუა დერეფნის სარკინიგზო ხაზის განვითარების პროექტისთვის” (The Eastern Türkiye Middle Corridor Railway Development Project -ETMIC) თურქეთის მთავრობამ „მსოფლიო ბანკის“ დახმარებით მოიზიდა:

👉 „რეკონსტრუქციისა და განვითარების საერთაშორისო ბანკისგან“ – 660 მილიონი დოლარი;

👉 „აზიის ინფრასტრუქტურული ინვესტიციების ბანკისგან“ – 250 მილიონი დოლარი;

👉 „ისლამური განვითარების ბანკისგან“ – 250,7 მილიონი დოლარი;

👉თვითონ, თურქეთის მთავრობა დახარჯავს 183,9 მილიონ დოლარს დღგ-ს გარეშე.

ე.ი. „შუა დერეფნის“ განვითარებისთვის თურქეთის ტერიტორიაზე დაიხარჯება დაახლოებით 1 მილიარდ 345 მილიონი დოლარი. და ეს მხოლოდ თურქეთის აღმოსავლეთში, ანუ საქართველოს საზღვარისკენ.

ჩვენ რითი ვპასუხობთ?

რაღაც ილუზორული 6 მილიარდი დოლარით არაბებისგან, ისიც რაღაც საცხოვრებელი სივრცეების და სხვადასხვა ტიპის ინფრასტრუქტურის განვითარებისთვის!!!

სრული კოშმარი!

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

შუა დერეფნის  – პრიორიტეტული ლოგისტიკურ – ინფრასტრუქტურული პროექტები

Next Post

ვოლგა დონის სამდინარო არხიდან ყოველწლიურად  1.5 მლნ ტონა თურქმენული ნავთობის გადმორთვის პერსპექტივა არსებობს

Related Posts

ბალტიის ქვეყნების ევროკავშირთან დამაკავშირებელი Rail Baltica-ს სარკინიგზო პროექტი აქტიურ ფაზაში გადადის – ლიტვაში ლიანდაგის დაგება მიმდინარეობს

მიუხედავად რუსეთის მრავალჯერადი მცდელობისა დაემუხრუჭებინა ბალტიის ქვეყნების ევროკავშირთან ინტეგრირების Rail Baltica-ს სარკინიგზო პროექტი, რომელსაც „საუკუნის პროექტსაც“უწოდებენ, რკინიგზის მშენებლობა…
მეტის ნახვა

Royal Caribbean თან მემორანდუმის გაუქმებით ქვეყანამ საკრუიზო ბიზნესის განვითარების პერსპექტივა დაკარგა

არაჩვეულებრივი შესაძლებლობა, რომელსაც ტურისტული ქალაქი ვერ იყენებს. წლების წინ, ბათუმში საკრუიზო ბიზნესის განვითარება საკმაოდ აქტუალური და პოპულარული იყო.…
მეტის ნახვა

შემცირებული სატრანზიტო გადაზიდვები – საქართველოს რკინიგზა  დაბალი უკუგებით იყენებს მასზე გამავალი დერეფნის ეკონომიკურ შესაძლებლობას

საქართველოს რკინიგზამ საომარი დაპირისპირების შედეგად გამოწვეული „შესაძლებლობის“- სატრანზიტო ტვირთნაკადის ზრდის ტენდენციის შენარჩუნება ვერ უზრუნველყო, უფრო მეტიც, სადღეისოდ სარკინიგზო…
მეტის ნახვა