სახელმწიფო პრიორიტეტი – შუა დერეფნის საქართველოს მონაკვეთის სატრანსპორტო ინფრასტრუქტურის განვითარება;
სახელმწიფოს მიერ დეკლარირებული პრიორიტეტის საფუძველზე 2014 წელს დაფუძნდა არაკომერციული იურიდიული პირი – “სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრი”;
ორგანიზაციის მისია – შუა დერეფნის ეკონომიკური შესაძლებლობების და მისი მიმზიდველობის პრიორიტეტების გამოვლენა;
სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის მიზნები:
- საქართველოზე გამავალი დერეფნის კონკურენტუნარიანობაზე მოქმედი ფაქტორების შეფასება;
- ტვირთნაკადების მაფორმირებელი რეგიონებიდან ტვირთების მოზიდვის შესაძლებლობების შეფასება;
- შუა დერეფნის გასწვრივ ინფრასტრუქტურის გამტარუნარიონობის და მოსალოდნელი ტვირთების შესაბამისობის კვლევა;
- შუა დერეფნის ინფრასტრუქტურული პროექტების იდენტიფიცირება და ინვესტიციების მოზიდვის შესაძლებლობების დასაბუთება;
- სატრანსპორტო დარგების განვითარებისათვის სტრატეგიული ხედვების ჩამოყალიბება;

- პაატა ცაგარეიშვილი – სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის დამფუძნებელი და დირექტორი
- დოქტორის ხარისხი – თემა: ,,სატრანსპორტო დერეფნის პოტენციალის და კონკურენტუნარიანობის ამაღლება”
- სხვადასხვა საკვანძო პოზიები – ტრანსპორტის, ინფრასტრუქტურის და ეკონომიკის სამინისტროებში
- ევროპა – კავკასია – აზიის სატრანსპორტო დერეფნის (TRACECA) ნაციონალური მდივნის მოადგილე – მრავალი პროექტის ადგილობრივი კოორდინატორი
- ასოცირებული პროფესორი – საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი – სატრანსპორტო ფაკულტეტი
- ტრანსპორტის სფეროში – 100 – ზე მეტი სამეცნიერო ნაშრომი

- გოგიტა ქირქაძე
- ჟურნალ “საქართველოს სატრანსპორტო სისტემის” დამფუძნებელ – გამომცემელი
- სუფსის საზღვაო ნავსადგურის დირექტორი
- “დიეჩელ გლობალ ფორვარდინგის” მმართველი პარტნიორი
- E 60 შიპინგ ლაინის საოპერაციო დირექტორი