ჩვენ შესახებ

სახელმწიფო პრიორიტეტი  – შუა დერეფნის საქართველოს მონაკვეთის სატრანსპორტო  ინფრასტრუქტურის  განვითარება;

სახელმწიფოს მიერ დეკლარირებული პრიორიტეტის  საფუძველზე 2014 წელს დაფუძნდა  არაკომერციული იურიდიული პირი  – სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრი”;

ორგანიზაციის მისია – შუა დერეფნის ეკონომიკური შესაძლებლობების და მისი მიმზიდველობის პრიორიტეტების გამოვლენა;


       სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის მიზნები:

  • საქართველოზე გამავალი დერეფნის კონკურენტუნარიანობაზე მოქმედი ფაქტორების შეფასება;
  • ტვირთნაკადების მაფორმირებელი რეგიონებიდან ტვირთების მოზიდვის შესაძლებლობების შეფასება;
  • შუა დერეფნის გასწვრივ ინფრასტრუქტურის გამტარუნარიონობის და მოსალოდნელი ტვირთების შესაბამისობის კვლევა;
  • შუა დერეფნის ინფრასტრუქტურული პროექტების იდენტიფიცირება და ინვესტიციების მოზიდვის შესაძლებლობების დასაბუთება;
  • სატრანსპორტო დარგების განვითარებისათვის სტრატეგიული ხედვების ჩამოყალიბება;
472042085_3966849616928687_1388133301034543564_n
  • პაატა ცაგარეიშვილი – სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის დამფუძნებელი და დირექტორი
  • დოქტორის ხარისხი – თემა: ,,სატრანსპორტო დერეფნის პოტენციალის და კონკურენტუნარიანობის ამაღლება”
  • სხვადასხვა საკვანძო პოზიები – ტრანსპორტის, ინფრასტრუქტურის და ეკონომიკის სამინისტროებში
  • ევროპა – კავკასია – აზიის სატრანსპორტო დერეფნის (TRACECA)  ნაციონალური მდივნის მოადგილე – მრავალი პროექტის ადგილობრივი კოორდინატორი
  • ასოცირებული პროფესორი –  საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი –   სატრანსპორტო ფაკულტეტი
  • ტრანსპორტის სფეროში – 100 – ზე მეტი სამეცნიერო ნაშრომი

 

  • ასმათ აბესაძე – ინსტიტუციური მოწყობის ექსპერტი ტრანსპორტის დარგში, მათ შორის ურბანული და საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სექტორში.
  • ოც წელზე მეტია მონაწილეობს TRACECA პროგრამის და შუა დერეფნის (Middle Corridor) განვითარების საერთაშორისო პროექტებში, მათ შორის ურბანულ სატრანსპორტო დაგეგმარების და საქართველოში საბაგირო ტრანსპორტის განვითარების პროექტებში.
  • ათი წლის განმავლობაში იყო კანადის ტექნიკური დახმარების პროგრამის მმართველი საქართველოში (Canadian Executive Service Organisation, CESO).
  • არის სპექტრუმ კონსალტინგის დამფუძნებელი და დირექტორი 2005 წლიდან.
  • აქვს საერთაშორისო ფინანსურ ინსტიტუტებთან და ორგანიზაციებთან თანამშრომლობის ოცდახუთწლიანი გამოცდილება (TRACECA, UNDP, EBRD, WB, ADB, CIDA, SIDA, USAID, AFD).
  • არის FIDIC კონტრაქტების და საერთაშორისო შესყიდვების სპეციალისტი.
  • არის რამოდენიმე სტატიის ავტორი ურბანული და სატვირთო ტრანსპორტის განვითარების პერსპექტივების შესახებ.
  • ელიზბარ დარჩიაშვილი – საავტომობილო გადაზიდვა/გადაყვანების, ავტომობილების მოძრაობის და ეკოლოგიური უსაფრთხოების სფეროში  45 წლის უწყვეტი სტაჟის მქონე აკადემიური დოქტორი.
  • საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის ასოცირებული პროფესორი ლოგისტიკის მიმართულებით.
  • გაეროს ექსპერტი საერთაშორისო საავტომობილო ტრანსპორტის კანონმდებლობის მიმართულებით.
  • თხუთმეტ წელზე მეტია არის სატვირთო ავტოტრანსპორტის მძღოლების ADR შეთანხმების და ციფრული ტაქოგრაფების გამოყენების და მართვის ინსტრუქტორი.
  • გახლავთ საავტომობილო ტრანსპორტის სფეროში ორმოცდაათამდე სამეცნიერო ნაშრომის ავტორი.
  • გოგიტა ქერქაძე
  • ჟურნალ “საქართველოს სატრანსპორტო სისტემის” დამფუძნებელ – გამომცემელი
  • სუფსის საზღვაო ნავსადგურის დირექტორი
  • “დიეჩელ გლობალ ფორვარდინგის” მმართველი პარტნიორი
  • E 60 შიპინგ ლაინის საოპერაციო დირექტორი
  • ლევან ლომსაძესარკინიგზო ინჟინერი. აკადემიური დოქტორი 15  წლიანი სამუშაო     გამოცდილებით, სარკინიგზო  ინდუსტრიაში  კერძო და  საჯარო  სექტორში
  • იკავებდა მენეჯერულ პოზიციებს სსსაქართველოს რკინიგზა“  სამგზავრო, სატვირთო და ინფრასტრუქტურის ფილიალებში 12  წლის განმავლობაში.
  • არის მოწვეული ლექტორისაქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი და სარკინიგზო ტრანსპორტის კოლეჯი.
  • არის ამერიკის ინჟინერმექანიკოსთა ასოციაციის (ASME) ნამდვილი წევრი და იკავებდა   ახალგაზრდა  რკინიგზელთა  ასოციაციის  თავმჯდომარის პოზიციას.
  • გააჩნია საერთაშორისო გამოცდილება შუა დერეფნის ტრანსპორტისა და ლოჯისტიკის პროგრამებში,  სარკინიგზო ექსპერტის რანგში.
  • გახლავთ შპსჯეორეილქონსალთინგიდამფუძნებელი და დირექტორი.
  • არის სარკინიგზო მიმართულებით 30-მდე სამეცნიერო ნაშრომის, რამდენიმე სახელმძღვანელოს და ერთი გამოგონების ავტორი.