საქართველოს ნავსადგურებში, წარმატებით გაიარა ტესტირება და ამოქმედდა  საზღვაო ტრანსპორტის გაციფრულების პროექტი

ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკი (EBRD) და დიდი ბრიტანეთის კარგი მმართველობის ფონდი(UK Good Governance Fund) ხელშეწყობით საქართველოს ნავსადგურებში, წარმატებით გაიარა ტესტირება და ამოქმედდა  საზღვაო ტრანსპორტის გაციფრულების პროექტი.

პროექტის მიზანსთანამედროვე ციფრული სისტემებისა და საერთაშორისო სტანდარტების დანერგვით,   საქართველოს ნავსადგურების გამტარუნარიანობის შესაძლებლობების გაზრდა და ქვეყნის სატრანზიტო პოტენციალის სრულად ასათვისება წარმოადგენდს.

საქართველოს საზღვაო დარგის 400 ზე მეტი მონაწილე, სადღეისოდ უკვე იყენებს ინოვაციურ ციფრულ პლატფორმას, რომელიც გამორიცხავს დოკუმენტაციის ხელით მიმოცვლას, ზრდის ოპერაციათა გამჭირვალეობას და აუმჯობესებს აგენტებს შორის ურთიერთამოკიდებულებას, ეს ყოველივე  ერთობლიობაში ზრდის საქართველოს როგორც შუა დერეფნის მონაწილე ქვეყნის ლოგისტიკურ შესაძლებლობებს.   

HPC Hamburg Port Consulting მა Prodevelop და Plisk Consulting ერთობლივად, დაასრულა National Maritime Single Window (MSW) სისტემის შემოწმების პროცესი.

შემოთავაზებული ინოვაციური ციფრული პლატფორმა, სრულად შეესაბამება საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) და ევროპის საზღვაო უსაფრთხოების სააგენტოს (EMSA) მოთხოვნებს.

ნავსადგურებში აღნიშნული Maritime Single Window (MSW) სისტემის გამოყენებით, გაადვილებულია, როგორც საპორტო ოპერატორებს ასევე აგენტებს და სახელმწიფო ორგანოებს შორის კომუნიკაცია. სისტემა გამორიცხავს პროცესების დუბლირებას და ზრდის სამუშაოთა ეფექტიანობას.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

შუა დერეფნით ჩინეთიდან ბლოკმატარებლების გაზრდის  რეზერვი არსებობს

Next Post

საქართველო – აზერბაიჯანის სარკინიგზო საზღვარზე ტვირთბრუნვა – შუა დერეფნის ფუნქციონირების საკვანძო ინდიკატორია

Related Posts

შუა დერეფნის  ტვირთნაკადების ფორმირებაში  ცენტრალური აზიის ქვეყნების მონაწილეობა დაბალია

2023 წელს ყაზახეთის რკინიგზის საერთაშორისო გადაზიდვებმა – 92 მლნ ტონა შეადგინა, ამ მოცულობის მხოლოდ უმნიშვნელო – 1.8 %…
მეტის ნახვა

საქართველოს რკინიგზის რეფორმირების აუცილებლობის შესახებ

გაურკვეველია, თუ რა ეტაპზეა ევროკავშირის მიერ 4 მლნ ლარით დაფინანსებული, საქართველოს სარკინიგზო სექტორის ევროპულ სტანდარტებთან დაახლოების პროექტის მიმდინარეობა.…
მეტის ნახვა

რატომ იხდის ქართველი საავტომობილო გადამზიდველი – თურქეთის ტერიტორიაზე ორჯერ გზათსარგებლობის და ფასიანი გზების გადასახადს ?

საყოველთაოდ ცნობილია, რომ ფასიანი გზების სისტემის  მიზანი, სახელმწიფო ბიუჯეტის დამატებითი შემოსავლებით შევსებაა, რომელიც მიმართული იქნება ქვეყნის საგზაო ინფრასტრუქტურის…
მეტის ნახვა