საქართველოს ნავსადგურებში, წარმატებით გაიარა ტესტირება და ამოქმედდა  საზღვაო ტრანსპორტის გაციფრულების პროექტი

ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკი (EBRD) და დიდი ბრიტანეთის კარგი მმართველობის ფონდი(UK Good Governance Fund) ხელშეწყობით საქართველოს ნავსადგურებში, წარმატებით გაიარა ტესტირება და ამოქმედდა  საზღვაო ტრანსპორტის გაციფრულების პროექტი.

პროექტის მიზანსთანამედროვე ციფრული სისტემებისა და საერთაშორისო სტანდარტების დანერგვით,   საქართველოს ნავსადგურების გამტარუნარიანობის შესაძლებლობების გაზრდა და ქვეყნის სატრანზიტო პოტენციალის სრულად ასათვისება წარმოადგენდს.

საქართველოს საზღვაო დარგის 400 ზე მეტი მონაწილე, სადღეისოდ უკვე იყენებს ინოვაციურ ციფრულ პლატფორმას, რომელიც გამორიცხავს დოკუმენტაციის ხელით მიმოცვლას, ზრდის ოპერაციათა გამჭირვალეობას და აუმჯობესებს აგენტებს შორის ურთიერთამოკიდებულებას, ეს ყოველივე  ერთობლიობაში ზრდის საქართველოს როგორც შუა დერეფნის მონაწილე ქვეყნის ლოგისტიკურ შესაძლებლობებს.   

HPC Hamburg Port Consulting მა Prodevelop და Plisk Consulting ერთობლივად, დაასრულა National Maritime Single Window (MSW) სისტემის შემოწმების პროცესი.

შემოთავაზებული ინოვაციური ციფრული პლატფორმა, სრულად შეესაბამება საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაციის (IMO) და ევროპის საზღვაო უსაფრთხოების სააგენტოს (EMSA) მოთხოვნებს.

ნავსადგურებში აღნიშნული Maritime Single Window (MSW) სისტემის გამოყენებით, გაადვილებულია, როგორც საპორტო ოპერატორებს ასევე აგენტებს და სახელმწიფო ორგანოებს შორის კომუნიკაცია. სისტემა გამორიცხავს პროცესების დუბლირებას და ზრდის სამუშაოთა ეფექტიანობას.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

შუა დერეფნით ჩინეთიდან ბლოკმატარებლების გაზრდის  რეზერვი არსებობს

Next Post

საქართველო – აზერბაიჯანის სარკინიგზო საზღვარზე ტვირთბრუნვა – შუა დერეფნის ფუნქციონირების საკვანძო ინდიკატორია

Related Posts

ყაზახეთის ნავსადგურების აკვატორიის ფსეკრდაღრმავება – გამტარუნარიანობას  30 % მდე გაზრდის

„სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრი“ მუდმივად ამახვილებს ყურადღებას, დერეფნის ტვირთწარმომქმნელ ქვეყნებში ლოგისტიკური ინფრასტრუქტურის განვითარებაზე,  „ვიწრო ადგილების“ დებლოკირება ერთობლიობაში განსაზღვრავს…
მეტის ნახვა

კურიკის ნავსადგურში რეკორდულად მოკლე ვადაში  ფსკერდაღრმავებითი სამუშაოები განხორციელდა

შუა დერეფნის კონკურენტუნარიანობა მნიშვნელოვნადაა დამოკიდებული ტვირთწარმომქმნელ ქვეყნებში ლოგისტიკური ინფრასტრუქტურის განვითარებაზე. ლოგისტიკური ინფრასტრუქტურის გარდა დერეფნის ერთ – ერთ  „ვიწრო…
მეტის ნახვა

ჩინეთი – ევროკავშირის სახმელეთო საკონტეინერო გადაზიდვები შუა დერეფნის საკვანძო მიმართულებად ყალიბდება

2024 წელს ჩინეთ – ევროკავშირის მიმართულებით შუა დერეფნის გამოყენებით გადაიზიდა 55 ათასი ერთეული TEU, თუ გავითვალისწინებთ შუა დერეფნით…
მეტის ნახვა