„სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრი“ – უსაფრთხოების მოთხოვნების მკაცრი შეზღუდვების გამო ვერ დაესწრება თბილისში გამართულ აბრეშუმის გზის ფორუმს

22-23 ოქტომბერს თბილისში „აბრეშუმის გზის” ფორუმი იმართება. ჩვენი ორგანიზაცია – „სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრი“, რომელიც მუდმივად ესწრებოდა და მონაწილეობას იღებდა წინა წლებში გამართულ ანალოგიურ ფორუმებში, ორგანიზატორების განმარტებით, უსაფრთხოების მოთხოვნების მკაცრი შეზღუდვების გამო, თბილისში გამართულ აბრეშუმის გზის წლევანდელ ფორუმს ვერ დაესწრება.

ჩვენი ორგანიზაცია – „სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრი“  ათ წელზე მეტია, აქტიურადაა ჩართული საქართველოზე გამავალი შუა დერეფნის პოპულარიზაციის, მისი კონკურენტუნარიანობის და ინფრასტრუქტურის გამტარუნარიანობის ამაღლების, ალტერნატიული დერეფნებიდან ტვირთნაკადების მოზიდვის, დერეფნის კავშირებადობის სრულყოფის, ცენტრალური აზიიდან საწარმოო შესაძლებლობების გამოვლენის და დამატებითი ტვირთების გადმორთვის პოტენციალის დადგენისა და მრავალი ასეთი ანალიტიკური ხასიათის რეკომენდაციის მომზადებაში.

ორგანიზაცია საკუთარი ვებ-გვერდის transcor.ge-ს საშუალებით აწარმოებს ყოველდღიურად განახლებად ანალიტიკას. გარდა ამისა, ორგანიზაცია ეწევა სატრანსპორტო დარგებში დასაქმებული პირების ადვოკატირებას.

„სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრი“ მუდმივად მონაწილეობს ადგილობრივ და უცხოურ სატრანსპორტო დერეფნებთან დაკავშირებულ კონფერენციებში.

სამწუხაროა, რომ წლევანდელ ფორუმში მონაწილეობას ვერ მივიღებთ და არ მოგვეცემა შესაძლებლობა, დეტალურად გავაშუქოთ იქ მიმდინარე მოვლენები, უწყვეტ რეჟიმში მოგაწოდოთ ფორუმის სიახლეები, აქტიურად მივიღოთ მონაწილეობა ფორუმის მუშაობაში და წამოვწიოთ შუა დერეფანში ჯერ კიდევ არსებული პრობლემური საკითხები.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

ირან – თურქმენეთის საზღვარზე ურიკების შემცვლელი სერაქსის სარკინიგზო კვანძის გაფართოების პროექტი, საქართველოზე გამავალ დერეფანს დამატებითი კონკურენციის წინაშე აყენებს

Next Post

პაატა ცაგარეიშვილი – ევროკავშირი ფინანსური ინსტრუმენტის გამოყენებით „შუა დერეფნის” განვითარებაზე დებს ფსონს, არც ისაა დასამალი, რომ ევროკავშირის ქმედება რეგიონში ჩინეთის ფაქტორის დაბალანსებისკენ არის მიმართული

Related Posts

თურქეთი და ყაზახეთი საავტომობილო სატრანზიტო ნებართვების გაუქმებაზე და თურქეთის ნავსადგურებში ყაზახი გადამზიდველების თავისუფალ წვდომაზე შეთანხმდნენ

ჩვენი ორგანიზაცია საკუთარ ანალიტიკაში მუდმივად ამახვილებს ყურადღებას რეგიონის ქვეყნებში ორმხრივ დონეზე საერთაშორისო საავტომობილო გადაზიდვების სანებართვო სისტემების გაუქმების, ან…
მეტის ნახვა
ავტორი: შუშან შირინიანი საინფორმაციო ცენტრი ჯავახეთი JNEWS ბაქო-თბილისი-ყარსის (BTK) რკინიგზა საერთაშორისო ინფრასტრუქტურული პროექტია, რომელიც ჯავახეთზე გადის. მთავარი რკინიგზის სადგური…
მეტის ნახვა

ევროკავშირმა სატრანსპორტო პროექტების მასშტაბური დაფინანსების შესახებ დაანონსა, ფინანსები უკრაინის და მოლდოვის ჩათვლით ევროკავშირის ყველა სახელმწიფოზე გადანაწილდება – საქართველო დაფინანსების მიღმა დარჩა

ევროკავშირმა სატრანსპორტო პროექტების მასშტაბური დაფინანსების ახალი შესაძლებლობების შესახებ დაანონსა. დაფინანსება უკრაინის და მოლდოვის ჩათვლით ევროკავშირის ყველა სახელმწიფოზე გადანაწილდება.…
მეტის ნახვა